جزیره تنهایی
جزیره تنهایی



ناز



ناز آن چشمی که سویش مال ماست
ناز آن زلفی که تارش مال ماست
ناز آن چوپان که سازش مال ماست
از آن یاری که قلبش یاد ماست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:,

  توسط نازنین  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

 

 هیچ وقت...
 منتظرم ها؟
 گل من
 خانواده ی ما
 تنها موندم
 
 فقط من و تو
 قلب منی
 اشککککککککککککککک
 عاشقت...
 تو نبودی
 ناز
 ماه تابان
 در قید غمم
 فاصله
 تنهام
 عمریست...
 در راه تو
 حرفی نزنی....
 دلم...

 

فروردين 1392
اسفند 1391
مهر 1390
شهريور 1390

 

نازنین

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جزیره تنهایی و آدرس jazireyeman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ت مثل تنهایی
علی
بهزاد منفرد
تالار گفتگوی زیگرال
عشق ممنوع
دنیای من محمد
محمد جان دوستت دارم
همیشه منتظرتم
عشق خیالی
عاشقانه
عاشق تنها
love
شب های با تو بودن
منتظر
دلگیر
بی پناه عاشق...
پسرک تنها
آپدیت نود 32 ـ جدیدترین یوزر و پسورد نود 32
گلنسای ارزوهام
هر روز تنهاتر از دیروز
وبلاگ رمانتیک تفریحی سرگرمی فرگل جون
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1